wtorek, 9 czerwca 2015

PROJEKT TRND-ZALANDO

KOCHANI!!!
 
Chciałabym się Wam pochwalić! :D
 
Dzięki udziale w projekcie TRND zostałam wybrana do projektu ZALANDO!
 
 
 
 Otrzymałam bon upominkowy o wartości 100 zł a do rozdania wśród przyjaciół i znajomych, którzy jeszcze się tam nie zarejestrowali- kody rabatowe 20 i 15 % :)
 
 
Zachęcam Was do zarejestrowania się na TRND: klik
(już teraz szukają testerów do soczewek kontaktowych)
 
 
Oraz do odwiedzenia strony ZALANDO, może coś wam padnie w oko :)
 
 

 
Ja już mam kilka rzeczy na oku.. oto one :)
 
 
SUKIENKI LETNIE
sukienka dostępna tutaj: klik
 
sukienka dostępna tutaj: klik
 
BUTY
 
 
 
buty dostępne tutaj: klik
 
 
buty dostępne tutaj: klik
 
NAJWAŻNIEJSZE ATUTY ZALANDO.PL
- przesyłka standardowa 0 zł!
- bezpłatny zwrot do 100 dni!
- wygodne zakupu online!
 
 
Jeśli ktoś z Was chciałaby otrzymać kod rabatowy na 15 % to zapraszam na priv!
Napisz do mnie a.gorniak@10g.pl


6 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy tam nie zamawiałam, ale kuzynka kupiła tam sukienkę na studniówkę i genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) pierwsza sukienka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam się do projektu, zamówiłam portfel i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana i te czarne buty na obcasie - piękne. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)