sobota, 27 czerwca 2015

PROSZEK DO PRANIA // ULTRA PERFUME Z BIEDRONKI

ULTRA PERFUME
PROSZEK DO PRANIA




Dzisiaj szybka recenzja proszku do prania zakupionego w Biedronce.

Proszek do prania tkanin białych- ULTRA Perfume z nutą płynu do płukania Eden fresh escape.

Nie jestem zwolenniczką tanich proszków, ale jemu dałam szansę.. :) Czy było warto?
Zapraszam na szybką i krótką recenzję :P

CENA:
350 g / 3 zł.

PREZENTACJA PRODUKTU:




MOJA OPINIA:
No niestety...produkt nie warty polecenia :P
Plusem jest tylko niska cena. Cieszę się, że nie zakupiłam jego w wariancie 4 kg...bo bez wahania bym go po prostu wyrzuciła....

MINUSY:
-produkt nie dopiera mocnych zabrudzeń,
- ubrania po nim są sztywne,
- białe tkaniny szarzeją,
- zapach jest jakiś taki lekko mdły....

Oj coś mi się zdaje, że swojego ulubionego Ariela nigdy nie opuszczę :P

Miałyście już go? Jeśli nie to jaki polecacie? :)

3 komentarze:

  1. nie miałam, ale niestety powyższe wady dotyczą również szeregu o wiele droższych proszków:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kiedyś też żaden proszek nie dopieral prania,później winę zrzucilam na pralkę przy tych droższych proszkach a w efekcie wyszło że tak naprawdę to była moja wina bo dawałam ciut za dużo prania do bębna,teraz większość proszków jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi kiedyś też żaden proszek nie dopieral prania,później winę zrzucilam na pralkę przy tych droższych proszkach a w efekcie wyszło że tak naprawdę to była moja wina bo dawałam ciut za dużo prania do bębna,teraz większość proszków jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)