poniedziałek, 22 czerwca 2015

ZALANDO // SZPILKI EVEN&ODD

 ZALANDO.PL

SZPILKI OD EVEN&ODD 



(Na wstepie przepraszam, ze pisze bez znakow polskich :( cos po ostatniej aktualizacji windows 8 nie mam na klawiaturze znakow polskich i nie moge tego cos naprawic :( )
 
Chcialabym sie Wam pochwalic, swoim nowym nabytkiem zakupionym na ZALANDO.PL

Dla chetnych podaje linki :)

SKLEP ZALANDO: klik
ZAKUPIONE BUTY: klik

Teraz sa na promocji i kosztuja zaledwie 79,50 zl!!!






Buciki sa bardzo wygodne i stabilne mimo wysokiego obcasu!
Obsas mierzy 11,5 cm ale ma za to wysoka platforme (3 cm) dlatego, tez odczuwalna wysokosc buta to 8,5 cm :)

Zamowiony rozmiar to 36. Taki na codzien nosze i buciki te tez sie wpasowaly :) Stope mam szczupla i mimo to buciki fajnie sie jej trzymaja :)
Dlugosc mojej stopy to 23,5 cm :)

Jesli jednak cos by mi niepodpasowalo to mam 100 dni na zwrot! :) Fajnie prawda?
A i najwazniejsze! WYSYLKA I ZWROT ZAWSZE GRATIS!

Do kazdej przesyli dolaczaja oto taki druk na ktorym opisany jest prosty zwrot krok po kroku :)


 
Jak wrazenia? :)

4 komentarze:

  1. Śliczne są i cena też zachęca do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki są świetne! Jeszcze nie miałyśmy okazji kupić coś w Zalando.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow boskie :D chce takie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, szacunek ja na takich wysokich nie umiałabym chodzić :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)