wtorek, 14 lipca 2015

FINISH- PŁYN DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI


PŁYN DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI
FINISH



Dzisiaj mam dla Was recenzję płynu do czyszczenia zmywarki marki FINISH. 
Jest to już drugi płyn, który miałam okazję kupić i wypróbować :) 
Pierwszym- był tani płyn marki GLOSSIMA (dostępny w Biedronce) 
Chętnych odsyłam tutaj: KLIK

CENA:
ok.13,00 zł

DOSTĘPNE WARIANTY:
- niebieski
- żółty (cytrynowy)

CO PISZE O NIM PRODUCENT?:
" - Poprawia działanie zmywarki
- Usuwa osady z kamienia
- Usuwa tłuszcz
- Czyści ukryte części zmywarki
- Neutralizuje nieprzyjemne zapachy

Może Ci się wydawać, że Twoja zmywarka jest czysta, ponieważ wygląda czysto, ale dzień po dniu tłuszcz i kamień zbierają się w jej ukrytych częściach: filtrach, ramionach spryskiwaczy i rurach. Dla najlepszych rezultatów zmywania używaj Płynu do czyszczenia zmywarki Finish 5x Power Actions. Używaj raz w miesiącu. Bo czysta zmywarka to czyste naczynia!"

PREZENTACJA PRODUKTU:




MOJA OPINIA:
Płyn urzekł mnie swoim zapachem...nie wiem czy inne tak mają ale wcześniejszy, który testowałam Glossima z Biedronki tak nie miał...
Zapach po otworzeniu zmywarki jest bardzo wyczuwalny, przypomina mi zapach miętowo-jabłkowy (coś w stylu Tymbarka :P )
Zapach ten utrzymuje się długo. Następnego dnia po czyszczeniu był również wyczuwalny.

Co do czyszczenia (powierzchownego) nie mam żadnych zastrzeżeń, no ale z tym to i poradził sobie środek Glossima, który kosztuje połowę mniej- jednak on z kolei nie pozostawia takiego zapachu. Szkoda, że nie mam jak jeszcze zajrzeć do rur :P 
Płyn pozostawił zmywarkę czystą, błyszczącą i bardzo pachnącą! :) 
Na 100% neutralizuje nieprzyjemne zapachy.

Małym minusem dla niektórych może być cena, która jest troszkę wygórowana. 
Czy zakupię go ponownie? Pewnie! Ale najpierw wypróbuję inne...a jest ich trochę...:P
No chyba, że będzie w promocji to od razy wyląduje w koszyku.

 Niestety przez swoje gabaryty nie mieści się w koszyku na sztućce, dlatego też,  musiałam go umieścić tam gdzie talerze.

Mieliście? Korzystaliście? Co polecacie? :)

4 komentarze:

  1. Ja wiem, że my używamy sól :) Zmywarką rządzi tata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystałam kiedy zostałam zaprzęgnięta do pomocy w domu ;) Co do czyszczenia - chyba wyczyścił, ale na pewno pachnie faktycznie świetnie :)

    Zapraszam do mnie
    http://conlineatee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam opinii na temat tego środka, od niedawna sama posiadam zmywarkę ( nie jakiś super drogi model - Beko DFN1530X https://www.maxelektro.pl/agd/zmywarki/ i chciałabym żeby posłużyła na dłużej a wiadomo największym wrogiem zmywarki jest kamień ;/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)