środa, 24 lutego 2016

JAK WYCZYŚCIĆ OSAD Z KAWY Z DZBANKA EKSPRESU?

 
CZYSZCZENIE EKSPRESU DO KAWY
Czyli jak wyczyścić dzbanek z osadu?
 
 
 
Jeśli posiadacie w domu "przelewowy" ekspres do kawy to na pewno mieliście do czynienia z pewną sytuacją, która ma miejsce wewnątrz dzbanka....mowa tu o odkładającym się osadzie kawowym, który jest trudny do usunięcia...
 
Dzisiaj podjęłam z nim walkę, która o dziwo zakończyła się sukcesem.....:D
Niestety nie mam żadnego zdjęcia ponieważ aparat "odmówił mi posłuszeństwa" :(
-ale zapewniam Was, że efekt był oszałamiający!
 
Warto dodać, że mój dzbanek jest stalowy jak na zdjęciu powyżej, nie jest szklany- więc nie wiem czy ten patent sprawdzi się i w takim dzbanku, spróbujcie i jak coś napiszcie czy daliście radę...:)
 
JAK TO ZROBIŁAM?
 
Wystarczy do dzbanka wrzucić tabletkę do zmywarki, zalać gorącą wodą i odstawić na około 2 godzinki.
Po upływie tego czasu wziąć szczotkę do mycia naczyń np. taką:
i szorować.....
 
 
Efekt był na prawdę powalający, cały brązowy osad zszedł i nie ma po nim żadnego śladu :)
 
Patent jest prosty, szybki i skuteczny- więc czego jeszcze chcieć? :)
 
 
Dajcie znać czy i u Was się ten sposób sprawdził? A może Wy macie inne patenty? Jeśli tak to podzielcie się swoimi sposobami :)
 


2 komentarze:

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)