wtorek, 1 marca 2016

PROJEKT TRND // DESERY MONTE

PROJEKT TRND

DESERY MONTE z dodatkami
firmy Zott

Dzięki udziale w projekcie TRND zostałam wybrana do projektu firmy Zott
- deserów MONTE.



 
Dzięki udziale w projekcie ja i moi najbliżsi mamy okazję poznać zupełnie nowe desery MONTE z dodatkami.
 
Dostępne są aż w 8 wariantach, więc każdy z nas znajdzie coś dla siebie :) MNIAAAAMMM!
 
WARIANTY MONTE Z DODATKAMI:
 
 
MONTE COOKIES
Lubisz Monte z dodatkami? Spróbuj Monte Cookies! Zanurz maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte i poczuj ten niepowtarzalny smak. Mmm…pyszności!
 
MONTE WAFFLE STICKS
Wyjątkowy duet: Kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą w połączeniu z pysznym mlecznym kremem Monte to niezwykle pyszna kompozycja i idealny deser
 
MONTE CACAO COOKIES
Doskonała propozycja dla fanów ciasteczek. Malutkie czekoladowe biszkopty skąpane w czekoladowo-orzechowym mlecznym kremie to niezwykłe doznanie smakowe i radość chrupania!
 
MONTE CHERRY
Uwielbiasz wiśnie? Monte Cherry – pyszne połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych z niepowtarzalnym owocowym sosem. Spróbuj i rozkoszuj się wyjątkowym smakiem Monte z wiśniami.


MONTE CAPPUCCINO BALLS
Delikatnie chrupiące kuleczki o smaku Cappucino w kompozycji z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to niezwykle kusząca przyjemność z włoską fantazją.
 
MONTE CHOCO FLAKES
Lubisz płatki kukurydziane? Połączenie chrupiących płatków pokrytych czekoladą z pysznym czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem zapewnia niepowtarzalne doznania smakowe.
 
MONTE CHOCO BALLS
Pełnia smaku Monte na okrągło! Pyszne czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to wspaniała propozycja dla fanów czekoladowych pyszności.
 
MONTE CRUNCHY
Twoje ulubione połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych teraz z dodatkiem chrupiących płatków. Dodawaj jak lubisz. Mieszaj, baw się, chrup!
 

I co? :) Zgodzicie się z tym, że jest z czego wybierać? :)
A jeśli nie wiecie co wybrać to zapraszam do krótkiego quizu...


WYNIKI QUIZU:


Zapraszam na stronę producenta:
STONA PRODUCENTA: KLIK
 

Zachęcam Was do zarejestrowania się na TRND: klik

 

Czy ktoś już z Was miał okazję spróbować nowych deserów? Jak wrażenia? :) Ja i moi najbliżsi już niedługo zaczniemy je testować i smakować więc niedługo zdam relację :)

13 komentarzy:

  1. Monte uwielbiam ale takiego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję testów, mi też udało się ich wypróbować oprócz dwóch: wafle i cappuccino - muszą byc najlepsze, skoro nie mogłam ich znaleźć w całej mojej "wsi".
    Najsmaczniejszy okazał się tez z wsadem wiśniowym.
    Za to dodatki oblane czekoladą - bomba cukrowa - ale może mnie nie zabije. :D
    Może chcesz dodać coś od siebie to zapraszam: http://paandalec.blogspot.com/2016/03/na-dworze-pada-i-wydaje-sie-ze-juz-nic.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wariant Monte Crunchy, mogłabym go wcinać non stop :) niestety w akcji nie mogłam wziąć udziału, bo nie mieszkam w Polsce :( ale jakbym brała udział to w ciągu godziny bym zjadła wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Desery Monte są teraz w moim domu na absolutnym topie. Wybór jest spory, bo w ofercie jest aż osiem smaków. z Najbardziej smakują mu te z różnego rodzaju płatkami, orzeszkami czy kulkami. Mniejszemu dziecko trzeba trochę pomóc przy otwieraniu pudełka. Dwa, trzy razy w tygodniu nie zaszkodzi, a ile przy tym radości! Ja się natomiast przyznaję bez bicia, jeden deser dziennie to u mnie stały rytuał. #momentzmonte

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już kilka razy miałam przyjemność z TRND, ten niewątpliwie jest jednym najpyszniejszych :) szybki zwrot kosztów przez platformę a do tego mnóstwo pysznych jogurtów szczerze polecam :) sky_diving

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy udało mi się dostać do Projektu trnd. Tym razem była to kampania Monte z dodatkami.
    Desery Monte są doskonałym połączeniem tradycyjnego Monte z różnymi smacznymi dodatkami.
    Testerzy mogli posmakować 8 wariantów smakowych Monte.
    Zapewne każdy uczestnik kampanii znalazł wśród nich swój ulubiony smak ;)
    Ludzie może i dziwnie spoglądali jak masowo pakuję tyle deserków Monte do koszyka, ale co tam. Wszystko na potrzeby projektu.
    Kiedy zaopatrzyłam się już we wszystkie warianty smakowe, zaczęło się testowanie !

    Pierwszym deserkiem, który zjadłam było Monte Crunchy. Smak całkiem ciekawy. Jest to deser połączony z pysznym, chrupiącym muesli.

    Następne było Monte Cherry.
    Słodki smak Monte w połączeniu z kwaśnymi wiśniami tworzy bardzo smaczne połączenie, przyjemne dla naszego podniebienia.

    Monte Choco Flakes
    Tworzą chrupiące płatki oblane czekoladą. Ten wariant smakowy bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jestem wielbicielką czekolady ;)

    Monte Waffl e Sticks
    Wafelki oblane czekoladą to wariant dla smakoszy słodyczy i przede wszystkim wszelkiego rodzaju wafelków.

    Monte Choco Balls
    To ulubiony smak mojego męża, ciężko mi się było załapać, na spróbowanie bo wyjadał wszystkie jak tylko się pojawiły w lodówce :D Monte Choco Balls to chrupiące kuleczki czekoladowe.

    Monte Cookies
    Ten smak Monte wybrała większość osób, z którymi sie podzieliłam deserkami. Uważali, że jest on najsmaczniejszy ze wszystkich. Monte Cookies to po prostu maślane ciasteczka połączone z tradycyjnym Monte.

    Monte Cacao Cookies
    Chrupiące kakaowe ciasteczka. Mi osobiście najmniej przypadły do gustu, ale moi znajomi je zachwalali.

    Monte Cappuccino Balls
    Ten wariant smakowy jest moim ulubionym. Są to kuleczki o smaku kawowym, które mają też w sobie trochę czekolady. W przyszłości napewno to Monte będę wybierać najczęściej :)

    Wszystkie deserki Monte są w wygodnych niewielkich opakowaniach, dzięki czemu można je bez problemu zabrać w torebce do pracy/szkoły/w podróż. Smakują wyśmienicie.
    Mam nadzieję, że po zjedzeniu tej sporej ilości moja waga nieznacznie się zmieni ;)
    Polecam wszystkim Monte.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed kampanią nie próbowałam nigdy takich wariantów smakowych.
    Połączenie było dla mnie, dla moich bliskich i grona znajomych i ich dzieci przyjemnym zaskoczeniem.
    Obecność dodatków można traktować jako przyjemne połączenie lub separację tych elemencików i odrębne ich wcinanie. Tak czy tak Monte naprawdę poszalało i świetnie wypadło w nowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile pyszności, mniam :)
    Zapraszam: http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)