środa, 6 lipca 2016

ODBARWIACZ DO TKANIN DR.BECKMANN- jak odbarwić tkaniny?

ODBARWIACZ DO TKANIN
DR.BECKMANN 



Dzisiaj wracam do Was z recenzją ODBARWIACZA DO TKANIN firmy Dr.Beckmann.
Zostałam "zmuszona" go wypróbować, kiedy szukałam ratunku dla swoich zafarbowanych ręczników :)

PREZENTACJA PRODUKTU:

 Odbarwiacz ma konsystencję zwykłego proszku (jak do prania). Umieszczony jest w foliowej torebce.

SPOSÓB UŻYCIA:
Za dużo nie mam co pisać wystarczy zerknąć na poniższe zdjęcie :)

UWAGA!
Producent zaleca (przy odbarwianiu w pralce) użyć od 2 do 3 opakowań...
Ja tego nie zrobiłam, użyłam tylko 1 opakowanie bo jakoś tak wyszło, że ominęłam wzmiankę o potrzebnej ilości opakowań:)
ALE JEDNAK......ubrania ku mojemu zaskoczeniu się odbarwiły! :) Ufff..i ja i mój mąż (bo też zafarbowałam mu lekko jego ulubioną koszulkę :P ) jesteśmy zadowoleni- po plamach nie ma najmniejszego śladu :)

Nie wiem jeszcze jak odplamiacz sprawdziłby się przy odbarwianiu np. całej zafarbowanej koszulki. Myślę, że wtedy potrzeba by było użyć tych 3 opakowań...Mi się chyba udało bo zafarbowane rzeczy miały tylko kilka plam i nie były na całej powierzchni :)

EFEKT
 Może ktoś już z Was go używał? Sprawdził się? Polecacie? :)

3 komentarze:

  1. Ja mogę polecić :) U mnie ten odbarwiacz się nawet sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy, ale fajny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ SERDECZNIE ZA KAŻDY DODANY KOMENTARZ, KTÓRY MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO DZIAŁANIA NA TYM BLOGU!

JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZAOBSERWUJ, ODWDZIĘCZĘ SIĘ :):):)